ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, ΜΕΛΟΣ Π.Γ. ΣΥΝ, ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
Χαλκίδα 16/10/2008
Για την χρηματοδότηση της Ιονίας Οδού μέσω των διοδίων , που καταβάλουν οι Ευβοιώτες και οι Βοιωτοί στο Σχηματάρι.
« Ο υπεύθυνος για θέματα Δημοσίων Έργων βουλευτής και πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μαγκριώτης στη πρόσφατη (9 - 10/10/2008) περιοδεία του στη Στερεά Ελλάδα αναφέρθηκε κατά τη συνάντηση του με τους βουλευτές και τους νομάρχες του ΠΑΣΟΚ Ευβοίας και Βοιωτίας στη δυσφορία των κατοίκων των δύο νομών για τα αυξημένα διόδια που καταβάλλουν στο Σχηματάρι.
Ιδιαίτερα δε στάθηκε – και πολύ σωστά - στο απαράδεκτο της πρόβλεψης της σύμβασης μεταξύ του Δημοσίου και της Ιδιωτικής κοινοπραξίας, που έχει αναλάβει τη κατασκευή της Ιονίας Οδού, να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή της και με τα διόδια που εισπράττονται στο Σχηματάρι.
Κι εδώ μπαίνει το ερώτημα:
Δεν ήξεραν τόσο αυτοί που τον άκουσαν - ιδιαίτερα οι Ευβοιώτες - όσο και ο ίδιος, ότι η συγκεκριμένη σύμβαση έχει προβλεφθεί με απόλυτη ακρίβεια στην απόφαση της Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ του ΠΑΣΟΚ κ. Παπανδρέου, που το 2001 ενέταξε το δρόμο Χαλκίδας- Σχηματαρίου, κόστους 50 εκατομμυρίων ευρώ, σε ένα συνδυασμό παραχώρησης μαζί με την Ιονία Οδό, ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στον ανάδοχο να αποσβέσει και τα δύο έργα ως ενιαίο σύνολο μέσω διοδίων;
Γι΄ αυτό όφειλαν οι Ευβοιώτες στελέχη του ΠΑΣΟΚ να υπενθυμίσουν στο κ. Μαγκριώτη ότι οι κάτοικοι της Εύβοιας είχαν ήδη προπληρώσει το δρόμο Σχηματαρίου – Χαλκίδας από τη δεκαετία του 1990, αφού από το 1992 μέχρι το 2001 κατέβαλλαν στα διόδια περί τα 15 εκατ. ευρώ το χρόνο για ένα δρόμο που ποτέ δεν είχαν.
Βέβαια τα παραπάνω δεν απαλλάσσουν τη Κυβέρνηση της ΝΔ από τις τεράστιες ευθύνες της για το περιεχόμενο της σύμβασης παραχώρησης του συγκεκριμένου έργου.
Απλά επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά ότι η ακραία νεοφιλελεύθερη πολιτική υπηρετείται το ίδιο πιστά και από τα δύο κόμματα. Το μόνο που διαφέρει είναι η υπογραφή που συμπίπτει με το ρόλο που παίζει κάθε πλευρά τη δεδομένη στιγμή.
Για την χρηματοδότηση της Ιονίας Οδού μέσω των διοδίων , που καταβάλουν οι Ευβοιώτες και οι Βοιωτοί στο Σχηματάρι.
« Ο υπεύθυνος για θέματα Δημοσίων Έργων βουλευτής και πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μαγκριώτης στη πρόσφατη (9 - 10/10/2008) περιοδεία του στη Στερεά Ελλάδα αναφέρθηκε κατά τη συνάντηση του με τους βουλευτές και τους νομάρχες του ΠΑΣΟΚ Ευβοίας και Βοιωτίας στη δυσφορία των κατοίκων των δύο νομών για τα αυξημένα διόδια που καταβάλλουν στο Σχηματάρι.
Ιδιαίτερα δε στάθηκε – και πολύ σωστά - στο απαράδεκτο της πρόβλεψης της σύμβασης μεταξύ του Δημοσίου και της Ιδιωτικής κοινοπραξίας, που έχει αναλάβει τη κατασκευή της Ιονίας Οδού, να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή της και με τα διόδια που εισπράττονται στο Σχηματάρι.
Κι εδώ μπαίνει το ερώτημα:
Δεν ήξεραν τόσο αυτοί που τον άκουσαν - ιδιαίτερα οι Ευβοιώτες - όσο και ο ίδιος, ότι η συγκεκριμένη σύμβαση έχει προβλεφθεί με απόλυτη ακρίβεια στην απόφαση της Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ του ΠΑΣΟΚ κ. Παπανδρέου, που το 2001 ενέταξε το δρόμο Χαλκίδας- Σχηματαρίου, κόστους 50 εκατομμυρίων ευρώ, σε ένα συνδυασμό παραχώρησης μαζί με την Ιονία Οδό, ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στον ανάδοχο να αποσβέσει και τα δύο έργα ως ενιαίο σύνολο μέσω διοδίων;
Γι΄ αυτό όφειλαν οι Ευβοιώτες στελέχη του ΠΑΣΟΚ να υπενθυμίσουν στο κ. Μαγκριώτη ότι οι κάτοικοι της Εύβοιας είχαν ήδη προπληρώσει το δρόμο Σχηματαρίου – Χαλκίδας από τη δεκαετία του 1990, αφού από το 1992 μέχρι το 2001 κατέβαλλαν στα διόδια περί τα 15 εκατ. ευρώ το χρόνο για ένα δρόμο που ποτέ δεν είχαν.
Βέβαια τα παραπάνω δεν απαλλάσσουν τη Κυβέρνηση της ΝΔ από τις τεράστιες ευθύνες της για το περιεχόμενο της σύμβασης παραχώρησης του συγκεκριμένου έργου.
Απλά επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά ότι η ακραία νεοφιλελεύθερη πολιτική υπηρετείται το ίδιο πιστά και από τα δύο κόμματα. Το μόνο που διαφέρει είναι η υπογραφή που συμπίπτει με το ρόλο που παίζει κάθε πλευρά τη δεδομένη στιγμή.